HaagisMumm

11 november 2006

Hollandi bürokraatia

Tahtsin endale pangakontot teha. Läksin nende peakontorisse. Järjekord oli 20 numbrit. Laua taga oli justkui kaks tellerit, aga mõlemad tegelesid ühe inimesega. Viimaks jõudis järg minu kätte. Onu ütles, et konto avamiseks on vaja sofi-numbrit, passi koopiat, kooli tõendit ja linnavalituse sissekirjutust.
Läksin ühel teisel päeval oma paberitega tagasi. Järjekord oli jälle 20 numbrit. Siiski, linnavalitsuse paberit mul polnud. Selle asemel võtsin kaasa korteriomaniku kirja, kus ta lubab mul sellel aadressil elada. Läks läbi küll. Milleks need nõudmised siis?
Nädala pärast saatsid nad mulle kirja, milles teatasid, et varsti saadavad teise kirja, millega saab siis lõpuks kaardi kätte. Kui nad paneks kõik neid "hoiatuskirju" kirjutavad inimesed päris asju ajama, saaks asjad palju kiiremini aetud.

2 Comments:

At 1:23 PM, Blogger Mihkel said...

Nagu naljajuttude kogumik, see Hollandi pangandus :) ABN Amro avab pangakontosid ainult kahe tööpäeva hommikul ning muul ajal jutule ei võta. Ja kui postiga pangakaardi kätte saad, pead sellega tagasi kontorisse minema, et see aktiveerida :D

 
At 1:06 AM, Blogger Maria said...

Ma ei hakanud nendega jändamagi, vajalike dokumentide nimekiri ei jäänud lihtsalt meelde. Postpank ei röövi nii palju teenustasu vähemalt.

 

Postita kommentaar

<< Home